About Me

dochter* zusje* moeder* vrouw van* creatief* zeurdert* lief* onzeker* ongeduldig* vriendin* collega* loyaal* vol met freubels en fratsen *

dinsdag 20 april 2010

nieuwe ronde nieuwe kansen

Daar is weer een nieuwe kattebel.. ik geniet van elke keer dat ik dingen van me afschrijf..
Er zijn veranderingen geweest... mijn baas is verhuisd naar een andere winkel en we hebben er een nieuwe baas bij..Maar... jahaa er zit natuurlijk een maar aan..
Maar deze nieuwe baas is ziek en dus niet veel op het werk.. je begrijpt het..
Voor een chaoot als mij is dit een drama.. Ik had zo een vaste indeling dat ik nu helemaal uit mijn element ben...alles is anders en daar moet ik enorm aan wennen.
Ik geloof in mezelf en in de meiden om me heen dus moet het lukken.. het moet gewoon!!!!
Ik laat me niet kisten...en dat gezegd hebbende ga ik nog even naar as the world turns kijken..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten