About Me

dochter* zusje* moeder* vrouw van* creatief* zeurdert* lief* onzeker* ongeduldig* vriendin* collega* loyaal* vol met freubels en fratsen *

woensdag 2 juni 2010

een kleine update

Ik heb al een tijd niet meer van me af geschreven maar het komt ook wel een
beetje omdat ik wel mijn engelse blog up to date heb gehouden.
Er is weer een hoop tijd verstreken, ik werk nu al een tijdje met mijn nieuwe bazin en ik moet zeggen dat het voor mijn gevoel wel beter werkt.
Ik ga niet meer met spanning naar mijn werk maar het is wel harder werken.
Omdat Cindy toch veel afwezig is komt het meeste werk wel op mij neer...
Op zich niet zo verkeerd was het niet dat als ze wel komt mijn hele planning
omgedraaid wordt en das wel behoorlijk lastig!
Een goede balans vinden is natuurlijk wel belangrijk.. momenteel is het gewoon veel.. ik moet veel onthouden en de opdrachten stapelen zich op.
Er is links en rechts wat onvrede en dat wil ik natuurlijk niet hebben.

Verder gaat alles wel zon beetje zijn gangetje nog een paar weekjes en ik heb eindelijk vakantie!!

En dan komt het zomerweer er ook nog eens aan..dus wat willen we dan nog meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten