About Me

dochter* zusje* moeder* vrouw van* creatief* zeurdert* lief* onzeker* ongeduldig* vriendin* collega* loyaal* vol met freubels en fratsen *

maandag 21 juni 2010

minoes

Mijn allerliefste vriendin is overleden.. Ze heette minoes..en ze was een poes..
Maar we waren al tien jaar samen zij en ik.. en nu moet ik haar missen..
Dat doet wel pijn maar ze was op en moe en de laatste tijd erg ziek en mager...
Eigenlijk vind ik dat ze nog te lang heeft gelopen..en we hadden eerder naar de dierenarts moeten gaan maar ja de situatie was helaas zo dat dat niet ging

Minoes.. een zucht komt omhoog en mijn tranen prikken in mijn ogen, ze was zo bijzonder..Ik kwam haar tegen toen mario en ik samen naar een chalet zijn gaan kijken op camping Emmen, en daar kwam ze aan..kopjes geven en zielig miauwen alleen er kwam geen geluid meer uit.
zo zielig...maar goed.. Mario kocht de chalet en zo nam hij daar zijn intrek..en minoes kwam ons regelmatig bezoeken.. natuurlijk kreeg ik het met haar te doen en ging ik haar verzorgen.. Ik nam eten voor haar mee..en gaf haar dat..maar binnen kwam ze niet alleen om te eten..en ze was zo stiekem om dan wel op het bed te gaan liggen..

Ik ging op onderzoek uit en minoes zou worden opgehaald door de mevrouw die eerder
naast ons gewoond had..dus ik nam me voor niet al te veel aan haar te hechten.

Ze ging weg.. en ik miste haar natuurlijk.. een week of wat later kwam er iets langs mijn been geflitst.. Minoes..ze ging binnen liggen en is drie dagen binnengebleven..
en zo heeft zij voor ons gekozen..voor mij en Mario..

Tien jaar zijn we samen geweest minoes en ik..nu is ze niet meer..
Ik hoop dat ze ons af en toe nog komt bezoeken..en dat ze het goed heeft..



Minoes, een deel van mijn hart voor altijd.. 17 juni 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten