About Me

dochter* zusje* moeder* vrouw van* creatief* zeurdert* lief* onzeker* ongeduldig* vriendin* collega* loyaal* vol met freubels en fratsen *

vrijdag 26 februari 2010

Lente

Ik hoop toch zo dat de lente zich snel in nederland laat zien want we hebben het wel gehad met de winter.. al moet ik je eerlijk bekennen dat ook dat zo zijn charmes wel heeft.

Het ziet er mooi uit maar alle vervelende bijkomende ellende is weer wat anders..bussen die niet rijden en het strooizout wat ook nog eens vlug op is.. kortom sneeuw is prachtig maar wij zijn het niet gewend.. Niettemin was het een geweldig mooie winter..

Normaal heb ik meer last van winterdepressie's maar nu viel het mee..door het mooie uitzicht vermoed ik..



Oh ik verlang zo naar de zon en een beetje warmte en Noa die weer lekker door de tuin kan ravotten..we hebben vandaag een kleine poging gedaan om even in de tuin bezig te zijn maar

het begon al vrij snel te regenen.



Morgen weer een nieuwe kans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten