About Me

dochter* zusje* moeder* vrouw van* creatief* zeurdert* lief* onzeker* ongeduldig* vriendin* collega* loyaal* vol met freubels en fratsen *

zondag 28 februari 2010

weekend weer voorbij



Het weekend is weer voorbij en eigenlijk zou ik nu moeten slapen maar ik ben gewoon niet moe te krijgen en dus ben ik nog op.. langzaam voel ik wel dat ik zometeen toch maar een poging moet doen om te gaan slapen.. maar heel even nog..


Even nog een klein berichtje op mijn blog.. we hebben gisteren genoten van een middagje met zon en het was heerlijk!


Noa die echt heel blij was dat ze weer eens in de tuin kon ravotten.. tja.. dan geniet je als mama natuurlijk ook.. ik heb nog even een beetje in de tuin gewerkt..vandaag hadden we zeer onstuimig weer, windkracht 8 schat ik.. en we werden bijna weggeblazen...


We hebben even met zowat alle inwoners van onze stad op de woonboulevard gelopen maar op


een gegeven moment was het echt niet meer te doen..




Vanmorgen nog even wat scrapbooking gedaan....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten