About Me

dochter* zusje* moeder* vrouw van* creatief* zeurdert* lief* onzeker* ongeduldig* vriendin* collega* loyaal* vol met freubels en fratsen *

zaterdag 27 februari 2010

scrapbooking

mijn eerste stappen in de wereld van het scrapbook maken, en ik vraag me eigenlijk af of er ook een nederlands woord voor is. Nou ja ik zocht eigenlijk een leuke hobby en ik denk dat ik die gevonden heb..maar ja ons kent ons.. Ik heb in negen jaar tijd wel meer hobby' s versleten en mijn man ziet de bui al hangen...


Maar goed ik heb dus nu twee projecten gemaakt en ik zal er eentje hier showen.. er zijn allerlei prachtige sites die hun kant en klare paketten zo voor jou klaar hebben,,dus je kan je lol op.


Ik gebruik zelf photoshop elements en ik dacht echt dat dat harstikke moeilijk was maar ik moet zeggen het viel allemaal erg mee..als je maar weet hoe het moet..!!







zie hier mijn eerste resultaat..goed... ik brei er weer een eind aan







Geen opmerkingen:

Een reactie posten