About Me

dochter* zusje* moeder* vrouw van* creatief* zeurdert* lief* onzeker* ongeduldig* vriendin* collega* loyaal* vol met freubels en fratsen *

vrijdag 26 februari 2010

over mij

Wat is er belangrijk om te weten over mij..??
Mijn naam? Ik heet dus Daphne, een prachtige naam die
mijn ouders voor mij hebben bedacht toen ze wisten dat
ik onderweg was. Ik heb er meerdere.. maar die laat ik
voor mijzelf !
Ik ben 31 jaar geleden geboren op vaderdag en was dus
een kadootje.. mijn vader was er heel blij mee...
Ook speelde Nederland die dag op een EK of WK..
nou ja Juni 1978. misschien zijn er enkele onder jullie
die nog weten welke van de beide het was.
Ik ben geboren in een kleine stad, die niet al te best bekend staat.
Mijn ouders hadden al een dochter van 5, mijn grote zus..
Zo zag mijn familie er toen uit.. nu heb ik 5 jaar geleden afscheid
moeten nemen van mijn moeder..zij stierf aan eierstok kanker.

De liefde van mijn leven kwam ik precies (gisteren) negen jaar
geleden tegen op een chat..we hebben heel wat uurtjes samen door
gebracht en gepraat..en toen we mekaar zagen was het gelijk raak.
25 juli 2006 zijn we getrouwd en mei 2007 werden we de trotse ouders
van onze kleine meid Noa...
We hebben twee poezen, waarvan er eentje oud bejaard is en hopelijk
nog eventjes meegaat en een boefje die nog in zijn jongere jaren is..

Ik hou van creatieve dingen doen.. nou dat zijn de belangrijkste dingetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten