About Me

dochter* zusje* moeder* vrouw van* creatief* zeurdert* lief* onzeker* ongeduldig* vriendin* collega* loyaal* vol met freubels en fratsen *

donderdag 11 maart 2010

even terugkijken op mijn week


Ik wil even terugkijken op deze week, ik was nogal teleurgesteld afgelopen weekend.. en een nieuw weekend komt er al aan. Ik ben nogal met de neus op de feiten geduwd..en vooral weer herinnerd aan hoezeer ik mama mis.. maar het mag en kan niet mijn leven blijven bepalen.. Ik heb een gezin waar ik aan moet denken en die mij ook nodig hebben. mama is toch altijd bij me..
in mijn hart draag ik haar..ze zit in mijn ogen..die haar vorm hebben en in mijn voeten.. *lacht*
want het zijn levensechte kopieen van de voeten van mijn moeder.. ook haar bouw en bepaalde blikken.. het bloed van mijn moeder stroomt in mij..en ook al is in deze periode het gemis weer even erger als anders..en ook al is het dit jaar 5 jaar...ik moet wel door..

Mijn dochter heeft me nodig en ik moet omwille van haar niet meer blijven kijken naar al
die negativiteit die er rondhangt..nou ja personen...Iemand waar je een heel leven tegenop hebt gekeken en die je dierbaarste bezit was..zeker na de dood van je moeder.. laat je gewoon links liggen en ziet je niet meer staan..Dat doet pijn..

Maar het gaat me teveel beheersen...en dat is jammer...wie weet komt het nog goed.. maar de weg is goed voorbereid..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten