About Me

dochter* zusje* moeder* vrouw van* creatief* zeurdert* lief* onzeker* ongeduldig* vriendin* collega* loyaal* vol met freubels en fratsen *

donderdag 4 maart 2010

lezing door een heks

Ik ben gister naar een lezing geweest van susan smit, ik ging er best met een open mind heen..
maar het was niet interessant geoeg voor mij..ze heeft een prachtige stem en ze kon mooi vertellen maar de info die ik ergens hoopte te krijgen heb ik niet gekregen..
ze sprak over de boeken die ze geschreven had.. en ze vertelde ook wel even over haar
spirituele kant ; het aanhangen van de oude religie.. die religie heeft mij ook altijd gegrepen maar het is moeilijk om info erover te vinden..er staat zoveel info op t net dat het moeilijk is om te bepalen wat wel en niet waar is..
Het heeft wel iets in me aangesproken.. dus ik wil er wel even verder mee..alleen hoe is weer eens de vraag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten