About Me

dochter* zusje* moeder* vrouw van* creatief* zeurdert* lief* onzeker* ongeduldig* vriendin* collega* loyaal* vol met freubels en fratsen *

woensdag 24 maart 2010

op en neer

Soms is het lastig om je te verbeteren.. soms is het gewoon moeilijk om door te gaan omdat er zoveel dingen spelen.. Ik wil gewoon niet teveel dingen neergooien op het wereldwijde web...
je weet maar nooit.. en niet alles hoeft in het openbaar natuurlijk.
Soms is het gewoon even lekker te kunnen schrijven hoe je je voelt..momenteel voel ik me
lekker.. maar twee dagen terug was dat ook wel weer anders.
Het gaat zo op en neer met mij.. ik wordt heen en weer geslingerd lijkt het wel.
Maar ik ben wel blij dat ik de laatste tijd weer meer hoor van een goeie vriend..
Hij kiest ook net de momenten uit dat ik hem nodig heb..want hij voelt als iemand die ik al eeuwen ken.. iemand met wie ik alleens geleefd heb..
Altijd als ik over hem praat wordt ik emotioneel..warmt het in mij op..het is geen liefde als die van een vrouw voor een man..zoals ik die voel voor mijn man.
Maar het is wel een soort van liefde..ik herinner me wel een gedeelte..
Maar ik hou dat lekker voor mezelf.. maar ik weet zeker dat het voor hem ook wel speciaal is..
Ik heb hem in dit leven ook nog nooit ontmoet.. kan je nagaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten